ABCD stichting Loterij

[ Hoofdpagina | Actueel | Vrijwilligers ]

Geachte Ambassadeur,

Graag wil ik uw aandacht vragen voor onze Businessclub. Wij zullen in 2008 weer twee geweldige bijeenkomsten organiseren en we hopen natuurlijk dat u ook aanwezig zult zijn. De club maakt zich hard voor het goede doel, maar ook de belangen van onze businessclubleden worden behartigd. Zo ontmoet u op onze bijeenkomsten andere bedrijven, waaronder potentiële klanten en leveranciers.

Maar we kunnen u nog veel meer bieden. Zo kunt u bijvoorbeeld gebruik maken van ons businesslogo, waarmee u zich in het kader van BusinessClub ABCDmaatschappelijkverantwoord ondernemen kunt profileren naar klanten en concurrenten. (zie fig.1) Vanuit ons concept bieden wij u in detoekomst nog meervoordelen. Om hieraan zoveel mogelijk gestalte te kunnen geven en in te kunnen spelen op uw wensen, willen wij graag weten wat u wilt. Via een vragenlijst kunt u ons zo goed mogelijk informeren over uw wensen en interesses. Zo kunt u aangeven of u of uw bedrijf zich wil profileren via ABCD en op welke manier. Bijvoorbeeld via de website of in ons Alfabet Magazine. En aangezien wij ons graag laten inspireren, zijn leuke ideeën en tips uiteraard ook van harte welkom.

Als ambassadeur wordt u op de hoogte gehouden van alle projecten en vorderingen van ABCD stichting. Zo kunt u vaststellen dat ABCD zeer gericht en professioneel te werk gaat.

Zoals u ziet snijdt het mes aan twee kanten. U helpt het goede doel, waarmee u zich geweldig kunt profileren naar klanten en concurrenten. En u combineert het aangename met het zakelijke op onze bijeenkomsten, die wij met enthousiasme en gedrevenheid voor u organiseren. Reden genoeg voor u om zich in te schrijven als Ambassadeur. Als nieuw lid betaalt u in 2008 een bedrag van slechts €185,- per jaar.

Wij hopen van harte u te mogen verwelkomen bij onze ABCD Businessclub!

Voor onze gevorderde leden hebben wij drie businesspakketten, te weten:

Koperpakket          € 250,-            (2 bijeenkomsten voor 2 persoon, inclusief drank)
Zilverpakket           € 500,-            (2 bijeenkomsten voor 4 personen, incl. eten en drank)
Goudpakket           €1000,-           (2 bijeenkomsten+ workshops voor max. 10 personen, incl. eten en drank)

Voor meer informatie ABCD st.                                    fig1.businessclub
Tel 010-442.47.40, of
businessclub@abcd-stichting.nl

Met vriendelijke en maatschappelijke groet,
Het bestuur van ABCD-stichting