ABCD vrijwilligers

[ Hoofdpagina | Actueel | Bedrijven ]

ABCD Vrijwilligersteam

‘Nothing is stronger than the heart of a volunteer (Reitsma, 2002)’

Een mooie uitspraak en wij kunnen met een lach op ons gezicht, hoe bescheiden we ook zijn……J zeggen dat het een waar feit is.

Het voelt goed als je iets voor een ander kunt betekenen en wij van ABCD kunnen eigenlijk niet zonder mensen, die deze opvatting met ons delen. Want zonder vrijwilligers is het bestaansrecht van de meeste stichtingen vaak van korte duur.  Waar plannen gerealiseerd moeten worden is vaak mankracht vereist….Een conclusie die we telkens moeten trekken als we weer een nieuwe actie op touw zetten om bijv. geld te genereren voor de verwezenlijking van onze doelstellingen.

Want hoe toegewijd we ook zijn en hoe graag we ons als met alle liefde inzetten voor onze ABCD-stichting…..de weg naar succes gaat niet over rozen en een etmaal duurt helaas nog steeds maar 24 uur en geen 48 uur. Dikwijls voelen we dat we ‘tijd’ en ‘handen’ te kort komen…..want er is met zoveel ambities als die van ons…ook veel werk aan de winkel.

Daarom is ABCD heeeeel blij met het team van vrijwilligers dat zich inmiddels heeft geformeerd en al meerdere malen haar toewijding heeft getoond bij de hulp met diverse acties…..We kunnen dan ook met recht zeggen.

Zonder jullie hulp hadden we nooit kunnen bereiken wat we tot nu toe bereikt hebben. Hartstikke thanx!

Daarnaast willen we jullie naast jullie inzet ook bedanken voor jullie gezelligheid. Want waar gewerkt wordt, wordt in ons geval ook zeker gelachen. En dat is voor ons heeeeeel belangrijk…dat we plezier hebben in de dingen die we doen…en dat dit dikwijls leidt tot hilarische en onvoorspelbare situaties weten we als geen ander.

Toch zijn er altijd nog een hoop mensen die vaak wel iets voor een goed doel willen doen, maar het vaak laten omdat ze denken dat het toch geen zin heeft. Dit is naar onze mening niet alleen de weg van de minste weerstand kiezen….maar tevens een soort van verloochening van je eigen principes……

Dus vind jij het leuk deel uit te maken van ons gezellige enthousiaste vrijwilligersteam, eens in de zoveel tijd een keertje met ons op stap te gaan voor ABCD en werkelijk een verschil te maken…… stuur dan een mailtje naar info@abcd-stichting.nl

en meld je aan!

Alle hulp is van harte welkom!